Reklamace, vrácení zboží
REKLAMACE
Pokud je zboží vadné nebo bylo poškozeno při doručení, můžete uplatnit reklamaci.
Postup reklamace:
Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail: glamiscz@gmail.com a sdělte nám problém se zbožím. Zašlete nám číslo objednávky (případně fakturu či potvrzení objednávky) a fotografie vadného nebo poškozeného zboží pro urychlení procesu. Po přijetí reklamace vám zašleme podrobnosti pro vrácení zboží.
Lhůta pro podání reklamace: Reklamace musí být podána do dvou týdnů od převzetí zboží od dopravce. Pokud je zboží v záruce, máme povinnost reklamaci vyřídit v souladu s právními předpisy.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14. DNŮ
Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, máte možnost vrátit zboží do 14 dnů od jeho obdržení bez udání důvodu (tzn. odstoupení od smlouvy):
Podmínky pro vrácení zboží:
- Zboží nesmí být poškozené, použité nebo jinak opotřebené.
- Zboží musí být vráceno v původním obalu, v kompletním sestavení objednávky (včetně dárků k nákupu, atd.).
- Je nutné vyplnit a zaslat na e-mail: glamiscz@gmail.com formulář "odstoupení od smlouvy", který naleznete níže.
- K vrácení je nutné přiložit doklad o koupi.
Formulář odstoupení od smlouvy:
Formulář ke stažení
Postup vrácení zboží:
- Kontaktujte nás na e-mail: glamiscz@gmail.com a sdělte nám, že chcete zboží vrátit a zašlete nám pečlivě vyplněný formulář odstoupení od smlouvy.
- Uveďte číslo objednávky.
- Pošlete zboží na adresu (bude vám zaslána adresa po potvrzení vracení).
- Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
Poznámka: Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ PO 14. DNECH
Pokud uplynula lhůta pro odstoupení od smlouvy, ale stále chcete vrátit zboží, je to možné pouze za následujících podmínek:
- Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.
- Vracení zboží bude posouzeno individuálně.
- V případě schválení vracení bude vrácena pouze částka odpovídající hodnotě zboží, nikoliv náklady na dopravu.